10.15.2013

::Currently Loving

Τον τελευταίο καιρό, παρατήρησα μια ασυναίσθητη τάση, να χρησιμοποιώ ξανά και ξανά τα ίδια προϊόντα - και να πεις ότι δεν είχα άλλα.. Κολλήματα είναι αυτά όμως και αποφάσισα να τα μοιραστώ μαζί σας!


1. Biosilk -  Silk Therapy
Το έχω κάνει σύστημα να βάζω μια μικρή ποσότητα στις άκρες μου, βγαίνοντας από το μπάνιο και πριν χτενιστώ. Μου αρέσει γιατί αφήνει τα μαλλιά πολύ απαλά και μυρίζει τόσο όμορφα! 

2.Rimmel London - Kate
Όσο αγαπώ τα κόκκινα (ή σκούρα), άλλο τόσο λατρεύω τα nudes! Το συγκεκριμένο, ομολογώ πως δεν το περίμενα αλλά με το ρυθμό που το χρησιμοποιώ, προβλέπω να είναι το 1ο κραγιόν που θα φτάσει σύντομα στο τέλος του. Αν θέλετε να το δείτε φορεμένο, πηγαίνετε εδώ.

3.Bobby Brown - Black Ink gel eyeliner
Είναι το μοναδικό eyeliner που μπορώ να εφαρμόσω χωρίς να παιδεύομαι! Και είναι πολύ πολύ μαύρο!

4.NYX - Blush (shade:Taupe)
Το πρώτο πραγματάκι που αγόρασα από τη ΝYX, ίσως σε αυτό να οφείλεται και ο ενθουσιασμός μου. Όπως και να 'χει όμως, με κέρδισε και το χρησιμοποιώ καθημερινά. Αν και ρουζ, εγώ το εφαρμόζω για να κάνω contour καθώς έχει γκρι υποτόνους που δεν μου πολυαρέσουν στα μάγουλα. 

5.Dior - Diorshow Blackout
Τι να πω; Φαίνεται ότι οι mascara αυτής της εταιρίας μου ταιριάζουν πολύ! Έχει ένα παχύ - τρίχινο βουρτσάκι που δίνει όγκο και μήκος στις βλεφαρίδες μου, χωρίς να τις κάνει να δείχνουν "κοκκαλομένες". Είναι το απόλυτο μαύρο σε mascara οπότε, ακόμα και με μια στρώση την έχεις κάνει τη δουλεία σου χωρίς να φαίνεται υπερβολικό το αποτέλεσμα σε ένα πρωινό μακιγιάζ.

6.Essie - 700 Angora Cardi
Θα έλεγα ότι μοιάζει με κεραμιδί, αλλά δεν είναι. Ούτε μπορντώ ή καφέ είναι. Μη σας παιδεύω, σας βάζω μια φωτογραφία να ξεμπερδεύουμε. Μου αρέσει πάρα πολύ, έχει ιδιαίτερο χρώμα και - δώστε προσοχή - όλες μου κάνουν θετικά σχόλια για το μανό αυτό!



7.Clinique - Dramatically Different Moisturizing gel
Πολύ αγαπημένο προϊόν! Ενυδατική κρεμούλα που είχα και παλιότερα και μου είχε λείψει! Μου αρέσει πολύ η λεπτόρρευστη υφή της, και η διακριτική μυρωδιά της. Απορροφάται αμέσως και διαχειρίζεται πολύ καλά τη λιπαρότητα του προσώπου.

Εσείς, σε τι έχετε αδυναμία τον τελευταίο καιρό;

Φιλιά
xxx


8 σχόλια:

  1. Τέλεια όλα! Ειδικά το κραγιόν και το μετάξι πολύ ενδιαφέροντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. To metaxi einai teleio kai murizei ontwsssss uperoxa!!i murwdia menei kai tin epomeni mera!!
    Thelw to nude kragionaki! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ωραια προιοντα!
    Της Clinique την κρεμα τη λατρευω! Τωρα πρεπει να παρω αλλη γιατι εχει καιρο που μου τελειωσε. Την πρωτη φορα που την ειχα παρει ειχε κανει θαυματα στο προσωπο μου!
    Ειναι πραγματικα υπεροχη :)

    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το κραγιόν σκεφτόμουν να το αγοράσω κι εγώ αλλά προτίμησα ένα κόκκινο! :) Το βερνίκι έχει τέλειο φθινοπωρινό χρώμα!!Τα ρουζ της nyx θέλω πολύ να τα δοκιμάσω αλλά δεν έχει τύχει ακόμη!
    mintfloraldiary.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον πρέπει να πάρω και ένα κόκκινο! Περιμένω 2 ρουζάκια ακόμα, γιατί πραγματικά ενθουσιάστηκα, οπότε στο προτείνω χωρίς 2η σκέψη!

      Διαγραφή
  5. Το έχω και εγώ το taupe αλλά μου φαίνεται τόσο περίεργο!Πρωί δεν νιώθω άνετα να το φορέσω ,είναι γκρι-μωβ στα μάγουλα!Το βράδυ φαίνεται τέλειο όμως!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πρωί μια χαρά είναι απλά θέλει ελαφρύ χέρι. Το χω λατρέψει!

      Διαγραφή