10.07.2013

::Little things - e.l.f

Ένα σύντομο post  για να σας δείξω 3 πραγματάκια που είχα παραγγείλει από την  e.l.f  και έφτασαν πρόσφατα στα χέρια μου!

  • Studio matte lip color
Είναι lipstick σε μορφή μηχανικού μολυβιού. Μου αρέσουν γιατί έχεις ακρίβεια στην εφαρμογή και δεν χρειάζεται  να παιδεύεσαι με μολύβια χειλιών. Τα επέλεξα σε δύο αποχρώσεις αλλά τελικά το κόκκινο το χάρισα στην αδερφή μου (μην είμαστε και πλεονέκτες, έχω ήδη αρκετά). Έχουν πολύ ωραία αίσθηση στα χείλη, δεν είναι ιδιαίτερα ξηρά - αν και matte, αλλά καλό θα ήταν να έχει γίνει μια απολέπιση και ενυδάτωση για καλύτερο αποτέλεσμα. Νομίζω ότι θα αγοράσω και τις υπόλοιπες αποχρώσεις της ίδιας σειράς.


  • Eyebrow kit - Medium
Ήθελα να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό και ίσως με μεγαλύτερη διάρκεια από τα μολύβια φρυδιών. Το συγκεκριμένο kit, έχει το gel  το οποίο όντως δίνει καλύτερο σχήμα στα φρύδια και η απόχρωσή του μου ταιριάζει τέλεια. Νομίζω το προτιμώ από τα κλασσικά μολύβια.


Αυτά προς το παρόν!
Φιλιά
xxx


6 σχόλια:

  1. Τέλειες αγορές, κι εγώ τα ίδια θα έπαιρνα χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ααααα τέλεια αυτά τα matte lip colours!! Έχω δοκιμάσει δύο και είμαι και με τα δύο πολύ ευχαριστημένη!! Το kit για τα φρύδια έλεγα να το πάρω και εγώ αλλά δεν έτυχε ακόμη να παραγγείλω!! Κάνε οπωσδήποτε review!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέομορφα είναι:)
    Τα Lip Pens φαινονται υπέροχα! Ήθελα και εγώ να πάρω..νομίζω πως αποφάσισα ποια θα είναι η επόμενη αγορά μου από elf..

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή