10.12.2013

::MAC - Rettro Matte

Η καινούρια συλλογή των κραγιόν της MAC! Όλες γνωρίζετε για αυτή, πόσες αλήθεια προλάβατε να αποκτήσετε ένα; Και ρωτάω διότι, στη μικρή μας πόλη, 3 από τις 7 αποχρώσεις "εξαφανίστηκαν" κυριολεκτικά μέσα στην 1η εβδομάδα! Παρόλα αυτά, στάθηκα τυχερή!


Η εμμονή με το κόκκινο συνεχίζεται, αυτή τη φορά σε ελαφρώς πορτοκαλί υποτόνους και έτσι έχω πλέον στη συλλογή μου το "Dangerous"! Πολύ φωτεινό και έντονο κόκκινο, αρκετό για να κλέψει τις εντυπώσεις! 


Όταν το δοκίμασα, κατάλαβα πως είναι από αυτά τα κραγιόν που απαιτούν καλή απολέπιση και ενυδάτωση των χειλιών πριν την εφαρμογή του. Είναι απίστευτο το πόσο ξηρή υφή έχει, πράγμα που συμβάλλει στη μεγάλη διάρκεια - τρως, πίνεις, φιλάς και αυτό εκεί! Καλό θα ήταν - για όσες δεν συνηθίζουν να χρησιμοποιούν μολύβι χειλιών, όπως εγώ δηλαδή, αυτή τη φορά να το κάνουν! Εγώ το δοκίμασα με το "Double Lip Pencil" στην απόχρωση 03 από την Tommy G, και ταίριαξε μια χαρά.


Το πόσο έχω ενθουσιαστεί από αυτή την αγορά δεν περιγράφεται! Ελπίζω μόνο να ξαναφέρουν και τις υπόλοιπες αποχρώσεις, ώστε να κάνω μια επίθεση σε ακόμα ένα κραγιονάκι που έβαλα στο μάτι!

Φιλιά
xxx
 

14 σχόλια:

  1. poluuuuuu wraio!mou thumizei to lady danger...alla einai ligo pio kokkino kai pio matte!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ! Έχεις δίκιο δεν το είχα παρατηρήσει! Πάντως, είναι εξαιρετικό και το ότι είναι matte του δίνει ένα bonus όπως και να το κάνεις..

      Διαγραφή
  2. Πόσο τέλειο κόκκινο!!!Εγώ θέλω το fixed on drama!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραίο και αυτό, το πήρε η φίλη μου που είχαμε πάει μαζί για ψώνια - είναι πολύ σκούρο να ξέρεις..

      Διαγραφή
    2. Εδώ δεν έμεινε τιποτα!!Το θέλω!!!!!

      Διαγραφή
    3. Θες να πάω να ρωτήσω αν το έχουν ακόμα και να στο πάρω;

      Διαγραφή
  3. Θα εξερευνησω σιγουρα αυτη τη συλλογη, φαινονται ολα υπεροχα! Το Dangerous σου παει παρα πολυ ! Με γεια σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαριάννα μου! Ρίξε μια ματιά, αν και απ' ότι είδα έχεις μια πλούσια συλλογή ήδη ;)

      Διαγραφή
  4. ειναι υπεροχη η συλλογη αυτη!εγω πηρα αρχικα τρεις αποχρωσεις γιατι εχω ερωτα με τα κραγιον της mac ειδικα τα ματ.το μονο αρνητικο ειναι οτι δεν ειναι ξεκαθαρο αν καποιες αποχρωσεις ειναι limited edition (για το fixed on drama και το steady going χτυπαει η καμπανα) η οχι και δεν ξερει κανεις να σου πει με σιγουρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ που το συζήτησα με την κοπέλα στη MAC μου είπε πως, δεν ξέρουν ακόμα αν θα ενταχθούν γενικώς τα rettro matte στη μόνιμη συλλογή και δυστυχώς δεν κατάφερα να βρω το steady going που μου άρεσε πάρα πολύ :(

      Διαγραφή
  5. Είναι πανέμορφο :O

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πράγματι πολύ ωραια χρωματα!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή