10.25.2013

::Mini Haul II

Να 'μαι πάλι! Αυτή τη φορά με ένα collective haul, για να σας δείξω μερικά πραγματάκια που πήρα τον τελευταίο καιρό. Να σημειώσω ότι τα περισσότερα από αυτά δεν τα έχω καν ανοίξει (θα το παρατηρήσετε ίσως και στη φωτογραφία), οπότε θα έχω να σας πω πολλά. Παρόλα αυτά, αν ενδιαφέρεστε για κάποιο review, αφήστε μου σχόλιο και θα το φροντίσω!


Έχουμε και λέμε λοιπόν

  • Wet n' Wild - Sugar Plum Fairy
Κάποτε είχα το Rebel (MAC). Και λέω κάποτε γιατί σε κάποιο ταξίδι μάλλον το έχασα. Η επιλογή του συγκεκριμένου κραγιόν έγινε γιατί διαβάζω και ακούω ξανά και ξανά πως είναι ένα πολύ καλό dupe του Rebel! Για να δούμε...
  • ΝYX - Monte Carlo (Soft Matte Lip Cream)
Το είδα στο post της Κωνσταντίνας 10+1 picks for autumn και ενθουσιάστηκα! Ήταν έρωτας με την 1η ματιά που λένε και ανυπομονώ να το φορέσω!
  • NYX - Angel (Powder Blush)
Μετά την απόλυτη επιτυχία του Taupe, δεν μπορούσα παρά να αγοράσω ακόμα ένα ρουζάκι από τη NYX. Το συγκεκριμένο είναι μια απαλή ροζ απόχρωση (με καφέ υποτόνους θα έλεγα) και matte. 

Και τα 3 προϊόντα τα αγόρασα από το beautyjoint.com
  • Essence - Wear Berries
Θες να με πεις άτυχη; Θα το δεχτώ. Στα Χανιά τα Hondos Center δεν φέρνουν Essence, σε αντίθεση με το Ηράκλειο απ' όπου και προμηθεύτηκα το εν λόγω κραγιονάκι. Επειδή όμως με το που κυκλοφόρησαν έγινε πανικός (ξέρω ξέρω όλες θέλατε να τα δοκιμάσετε), είχαν μόνο 2 αποχρώσεις και κατέληξα στο Wear Berries (όχι δεν θυμάμαι ποια ήταν η άλλη). Όπως είναι λογικό το έχω ήδη φορέσει και μου άρεσε - αρκετά - για την τιμή του. Εντάξει, ωραίο χρωματάκι, αρκετά ενυδατικό, αλλά θέλει ποσότητα για να "δείξει" που σημαίνει ότι πολύ σύντομα δεν θα υπάρχει και στα χείλη. 

  • Apivita - Face scrub with apricot
Gel ήπιας απολέπισης με βερύκοκο. Το λέει και η περιγραφή του. Προτείνει χρήση 1-2 φορές την εβδομάδα για απαλό και καθαρό δερματάκι.

Φιλιά
xxx

9 σχόλια:

  1. Polu wraies agores!!
    exw to Rebel kai to latreuw..makari na tou moiazei!!
    Teleio to Nyx lip gloss-kragion!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ! Τελικά, μου φαίνεται κάπως πιο ανοιχτόχρωμο από το rebel

      Διαγραφή
  2. me geia!!!to xrwma pantws tou kragion fainetai polu wraio kai sou paei!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειες αγορές!!!! Το ρουζ της nyx το έχω βάλει κι εγώ στο μάτι και ήθελα να το αγοράσω στην παραγγελία μου από το beauty joint αλλά συγκρατήθηκα! (αφου πήρα όοοοοολα τα υπόλοιπα) Το sugar plum fairy επίσης σκεφτόμουν να το αγοράσω αλλά έχω ένα παρόμοιο οπότε δεν το πήρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου πρότεινα την επόμενη φορά να ενδώσεις! Είναι καταπληκτικά ρουζ, θα τα κατευχαριστηθείς!

      Διαγραφή
  4. Μόλις ανακάλυψα το blog σου και σε ακολουθώ :)Με γεια σου! Φαίνονται τέλεια όλα αν και δεν έχω κάποιο απο αυτά! Θα ήθελα πολύ να δω κάποιο review για τα ΝΥΧ που δεν έχω δοκιμάσει ποτέ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώ ήρθες λοιπόν! Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ! Είναι στα σχέδια να κάνω ένα review και για τις 2 αποχρώσεις. Stay tunned!

      Διαγραφή