10.31.2013

::No more tangles

Όταν το είδα στο ράφι την 1η φορά, το προσπέρασα σχεδόν επιδεικτικά. Μερικές μέρες μετά, και ενώ συνέχισε να με προκαλεί, αποφάσισα να του δώσω μια ευκαιρία. Αναφέρομαι στο "No more tangles" της Johnson's.


Πρόκειται για ένα spray conditioner το οποίο μπορείς να εφαρμόσεις σε στεγνά ή και σε βρεγμένα μαλλιά. Θεωρητικά είναι παιδικό προϊόν όμως πιστεύω ότι κάνει πολύ καλά τη δουλεία του και στα δικά μου μαλλιά. Προτιμώ να το χρησιμοποιώ μετά το λούσιμο, σε συνδυασμό με την Tangle Teezer βούρτσα μου και όταν τα μαλλιά είναι σχεδόν στεγνά το "ξεμπέρδεμα" γίνεται πολύ πιο εύκολο. 

+έχει αντλία-spray, που βοηθάει στη σωστή χρήση του προϊόντος (δεν απλώνεις περιττή ποσότητα)
+είναι λεπτόρρευστο
+δεν κολλάει στα μαλλιά
+δεν επηρεάζει τη λιπαρότητα
+δεν περιέχει σαπούνι
+δεν περιέχει parabens

Για να είμαι ειλικρινής, δεν θυμάμαι να έχω δοκιμάσει άλλο προϊόν αυτού του είδους οπότε, δεν έχω μέτρο σύγκρισης. Παρόλα αυτά νομίζω ότι είναι μια πολύ καλή λύση για όσες ψάχνουν κάτι παρόμοιο και σε λογική τιμή (5).

Αν έχετε δοκιμάσει κάποιο άλλο, εννοείται ότι περιμένω προτάσεις!

Φιλιά
xxx

3 σχόλια:

  1. Δεν το έχω δει ποτέ αυτό το προιον αλλά θελω τοοοσο πολύ να το δοκιμάσω! Το καιλοκαίρι που τα μαλλιά μου μπερδευονταν ακόμη περοσσοτερο απο τη θαλασσα και τον αέρα μπορει να έκανα και 20 λεπτά να τα ξεμπερδέψω! χωρίς υπερβολες!!!!! Όταν το βρω σίγουρα θα το πάρω::):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'ξερες πως σε καταλαβαίνω! Και γω τα ίδια τραβάω από τότε που είχα τη φαεινή ιδέα να κάνω ombre. Νομίζω θα σε βοηθήσει αρκετά :)

      Διαγραφή
  2. Θα το κοιτάξω οπωσδήποτε! Τέλειο post Εύα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή