10.01.2013

::Rimmel LONDON - Stay Matte pressed powder * Review

Σε προηγούμενο post μου - ένα mini haul, σας είχα δείξει την πούδρα της Rimmel London. Μου ζητήσατε να σας πω την άποψή μου και να 'μαι!



Από τη στιγμή που την πήρα, τη χρησιμοποιώ σχεδόν κάθε μέρα. Ειλικρινά, δεν το περίμενα ότι θα αποδεικνυόταν τόσο αξιόλογο προϊόν! Με τιμή περίπου στα 5 ευρώ, από εδώ και πέρα θα συναγωνίζεται εύκολα την αγαπημένη μου Mineralize Skinfinish της M.A.C!

Μου αρέσει γιατί:
+έχει ανάλαφρη υφή
+κυριολεκτικά εξαφανίζει τις γυαλάδες
+αφήνει φυσικό αποτέλεσμα
+ μυρίζει πολύ όμορφα
+κρατάει πάρα πάρα πολύ

Όσες ζητάτε καλυπτικές πούδρες, μην την προτιμήσετε, οι υπόλοιπες, κατά την ταπεινή μου άποψη επιβάλλεται να την δοκιμάσετε!

Και για του λόγου το αληθές:


Στη φωτογραφία φοράω ελάχιστο foundation, concealer και την πούδρα. Το πριν και το μετά, απέχουν περίπου 6 ώρες κατά τις οποίες, έκανα βόλτα στα μαγαζιά, πήγα για καφέ και το σκύλο μου βόλτα, σε θέρμη ημέρα των ηλιόλουστων Χανίων. Υπό άλλες συνθήκες θα "γυάλιζα" πολύ. 

Το μόνο κακό στην όλη υπόθεση είναι ότι δεν μπορείτε να τη βρείτε σε ελληνικά καταστήματα (απ' όσο γνωρίζω τουλάχιστον), οπότε πρέπει να την παραγγείλετε μέσω internet.

Περιμένω να μου πείτε πώς σας φάνηκε. Εγώ πάντως έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη!

Aυτά από 'μένα
Φιλιά
xxx
Α! Και καλό μήνα σε όλες!

5 σχόλια:

  1. Πολύ καλή φαίνεται! Γενικά δεν χρησιμοποιώ πούδρες αν και έχω λιπαρό δέρμα αλλά σκεφτόμουν να πάρω τη συγκεκριμένη για κάποιες μέρες που θέλω το μακιγιάζ μου να κρατήσει πολύ και να μην γυαλίζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ότι πρέπει τότε.. Και εφόσον δεν χρησιμοποιείς συχνά, σε συμφέρει κάτι οικονομικό!

      Διαγραφή
  2. Την έχω κι εγώ και όντως είναι καλή πούδρα, συμφωνώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τη βρίσκω μετρια.. δε με κρατάει εντελώς ματ κ φαίνεται ασχημα στα ξηρά σημεία. :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορώ να πω το ίδιο. Μου ταιριάζει εξίσου, ίσως και καλύτερα, με την mineralize skinfinish της MAC

      Διαγραφή