10.02.2013

:: "This, that or else" beauty tag

Διαβάζοντας το αντίστοιχο post της Μαριάννας από το Just Another Vintageholic, ήταν αρκετά ξεκάθαρο ότι έπρεπε να υπακούσω τις "διαταγές" της! Για να είμαστε ειλικρινείς, δεν καταπιέστηκα κιόλας...



Ας δούμε λοιπόν τις ερωτήσεις:

1. Sephora ή Hondos Center;
Θα έλεγα Hondos Center. Έχεις σαφώς περισσότερες επιλογές.

2.Too Faced ή Benefit;
Benefit - λατρεύω τις συσκευασίες τους!

3.Radiant, Erre Due ή Seventeen;
Δυσκολεύομαι. Τις 2 τελευταίες δεν τις έχω σε ιδιαίτερη εκτίμηση, οπότε καταλήγω στη Radiant.

4.Αφρόλουτρο ή αφροντούζ;
Αφροντούζ. 

5.Body Butter ή Body Lotion;
Body Butter! Δεν συγκρίνεται η ενυδάτωσή τους με αυτή μιας lotion.

6.Κρεμοσάπουνο ή κλασσικό σαπούνι;
Κρεμοσάπουνο

7.Νύχια μακριά ή κοντά;
Κοντά. Δεν τα αντέχω καθόλου τα μακριά. Άσε που με πιάνει και μανία μασουλήματος...

8.Online shopping ή Βόλτα στα μαγαζιά;
Οnline shopping. Aν κάτσω να το αναλύσω δεν θα τελειώσω ποτέ.

9.Μονές σκιές ή παλέττες;
Μονές σκιές. Δεν είμαι fan του χρώματος οπότε είναι μάλλον άσκοπες οι παλέττες. Εξαιρέσεις γίνονται φυσικά :)

10.YSL, Dior ή  Estee Lauder;
ΥSL!

11.Glowbox, Cherrybox ή Beautytestbox;
Δεν έχω δοκιμάσει κανένα. Απ' όσο έχω παρακολουθήσει, μάλλον Cherrybox.

12.Υγρό ή gel eyeliner;
Gel eyeliner. Είμαι λίγο άχρηστη με το υγρό - βλέπε γραμμές σεισμογράφου.

13.Ηλεκτρική ή κλασσική οδοντόβουρτσα;
Ηλεκτρική. Είναι και σχετικά νέο απόκτημα.

14.Σκουλαρίκια, βραχιόλια ή δαχτυλίδια;
Δαχτυλίδια. Και κολλιέ!

15.Σφουγγάρι ή λούφα;
Λούφα - αν και χαλάει πολύ πιο γρήγορα.

16.Χωρίστρα στη μέση ή στην άκρη;
Αναλόγως τη διάθεση.

17.Matte ή shimmer σκιές;
Matte!

18.Ηλιοθεραπεία ή όχι;
Εννοείται ναι! Αντηλιακό απαραιτήτως και...summer sun, keep me warm!

19.Χτενίζεστε κομμωτήριο ή σπίτι;
Σπίτι καλέ!

20.Θέλετε να κάνετε tattoo ή όχι;
Έχω ήδη.

21.Πέρα από τα τρυπημένα αυτιά, θέλετε ή έχετε αλλού piercing;
Έχω στη μύτη.

22.Αν είχατε λεφτά θα τα ξοδεύατε σε ρούχα ή καλλυντικά;
Νομίζω σε ρούχα. 

23.Όταν κάποιος θέλει να σου πάρει καλλυντικό θες να γνωρίζεις τι ή τον αφήνεις να επιλέξει μόνος του;
Καλέ, αφήστε τον κόσμο ελεύθερο να εκφραστεί!

24.Πας σε κέντρα αισθητικής για μασάζ κλπ ή χαλαρώνεις σπίτι σου με ποδόλουτρο και μάσκες ομορφιάς;
Τα καταφέρνω και μόνη μου, αλλά άλλη χάρη έχει η περιποίηση από άλλον. Οπότε..μια έτσι, μια αλλιώς!

25.Αγαπάς κοντά ή μακριά μαλλιά
Μακριά.

Aυτές ήταν λοιπόν οι δικές μου απαντήσεις! Αν θέλει κάποια να κάνει το tag σας δίνω το ελεύθερο και περιμένω τα αντίστοιχα link!!!

Φιλιά
xxx

3 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ ωραίες απαντήσεις, χαίρομαι που το έκανες! Χαχαχα γέλασα με το γραμμές σεισμογράφου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλειες απαντήσεις! Και εγώ μανία με κολιέ και δαχτυλιδια! Δεν περιγράφεται!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή