11.30.2013

::Να ήταν μια άτυχη στιγμή;

Γεια σας! Το σημερινό post το γράφω με πόνο καρδιάς και θα σας πω αμέσως το γιατί.

Πριν λίγο καιρό έκανα μια παραγγελία από το allbeauty.com για μένα και μία φίλη. Θέλοντας να δοκιμάσουμε το λαδάκι της Macadamia, πήραμε από ένα μπουκαλάκι. Σε αυτό το σημείο θέλω να σας πω, ότι το συγκεκριμένο site έχει τις καλύτερες τιμές που έχω βρει μέχρι στιγμής στα προϊόντα της Macadamia (αλλά έχει έξοδα αποστολής). Και συνεχίζω. Μια εβδομάδα περίπου μετά την παραγγελία, πήγα να παραλάβω το δέμα από το ταχυδρομίο και τώρα θα αφήσω τις εικόνες να μιλήσουν...



Όταν έπιασα το κουτί έπαθα σοκ! Έσταζε λάδι από παντού! Στην αρχή πίστευα ότι κάπου στη διαδρομή, το κακομεταχειρίστηκαν και έσπασε κάποιο από τα μπουκαλάκια, αλλά όχι! Άνοιξα προσεχτικά το κουτί και αντίκρισα την παραπάνω απαράδεκτη συσκευασία, ενώ τελικά όλος αυτός ο χαμός προερχόταν από ένα ανέπαφο μπουκάλι με ξεβιδωμένο καπάκι. Ήταν προφανές ότι εφόσον το πακέτο ήταν κλεισμένο με ταινία όταν το παρέλαβα, το λάθος είχε γίνει από το ηλεκτρονικό κατάστημα.

Και τώρα;
Καθ΄ όλη τη διάρκεια του ανοίγματος του πακέτου, έβγαζα φωτογραφίες - κοντινές και μακρινές. Κράτησα όλη τη συσκευασία και το "ελαττωματικό" προϊόν σε μια σακούλα και γύρισα σπίτι πυρ και μανία. Έστειλα ένα email στο site, εξηγώντας τους τι ακριβώς είχε συμβεί, λέγοντας πως έχω φωτογραφίες από το unpacking και ζητώντας είτε τα χρήματα μου πίσω ή αντικατάσταση προϊόντος. 
Την επόμενη ημέρα έλαβα μια πολύ ευγενική απάντηση. Μου ζητούσαν συγνώμη για το γεγονός και μου υποσχέθηκαν που θα μου στείλουν ολόκληρη την παραγγελία με δικά τους έξοδα. Πράγματι την Παρασκευή ήρθε σπίτι μου το νέο δέμα με 2 σώα και αβλαβή λαδάκια Macadamia!

Ήταν η πρώτη φορά που μου συνέβη κάτι τέτοιο αλλά ευτυχώς είχε αίσιο τέλος. Όσο για το site... με ικανοποίησε τόσο η εξυπηρέτηση τους που σκέφτομαι σοβαρά να του δώσω μια δεύτερη ευκαιρία (εξάλλου οι τιμές του είναι πραγματικά δελεαστικές)!

Σας έχει συμβεί κάτι παρόμοιο;

Φιλιά
xxx

11 σχόλια:

  1. πωπω φανταζομαι τα νευρα σου οταν το ανοιξες!
    Ευτυχως δε μου εχει τυχει κατι τετοιο...
    Παντως χαιρομαι που σε εξυπηρετησαν τοσο ευγενικα και σωστα, τετοιο φερσιμο περιμενουμε απο τις εταιριες οταν γινονται τετοια ατυχηματα!!

    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να έχεις και το ν ταχυδρόμο να σου λέει "Κρίμα πάντως γιατί αυτό το πράγμα μυρίζει πολύ ωραία" χαχαχα
      Πράγματι, δεν την περίμενα τόσο άμεση απάντηση και σωστή αντιμετώπιση...

      Διαγραφή
    2. χεχε!Θεός ο ταχυδρόμος!!
      Eυτυχώς που σε αποζημίωσαν και με το παραπάνω! ;)

      Διαγραφή
    3. Τι να κάνει ο άνθρωπος...Μ´ έχει μάθει πια.. Χαχαχα

      Διαγραφή
  2. ευτυχως δεν μου εχει τυχει ποτε κατι τετοιο..αλλα αποτι βλεπω οι ανθρωποι ηταν πολυ εξυπηρετικοι...ειμαι σιγουρη οτι εξιζε τον κοπο ολο αυτο γιατι το λαδακι ειναι υπεροχο..τσεκαρε και το hqhair.com εχει πολυ καλες τιμες για τα Macadamia καθως βγαζει συχνα προσφορες -20%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, δεν έχω παράπονο! Θα σας πω σύντομα τη γνώμη μου για το λαδάκι. Θα check-άρω και το site ;-)

      Διαγραφή
  3. Έχω παραγγείλει απ'το allbeauty και δεν είχα πρόβλημα! Κρίμα που σου έτυχε αλλά αφού ήταν τόσο εξυπηρετικοί τέλεια! Περιμένουμε review τώρα χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω κάνει τόσες online αγορές που έπρεπε να το περιμένω ότι θα μου τύχει... Εννοείται ότι θα επανέλθω με review!!

      Διαγραφή
  4. Εγκεφαλικο θα παθαινα κι εγω αν μου συνεβαινε! Ευτυχως ειχε αισιο τελος!!:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ω χριστέ μου, μου έχει τύχει παρόμοιο περιστατικό με κρέμα σώατος από το άρωμα που αγόρασα, απο Αμερική και εμ έκανε ένα μήνα να ρθει, εμ ήταν όλα μέσα μαλλιά κουβάρια.Φυσικά μου έδωσαν πίσω τα λεφτά αμέσως.Το llbeauty(παλιό Cheapsmells) έχει πλέον ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ μεταφορικά.
    xoxo
    missybou.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή