11.12.2013

::Empties Ladies 2

Νομίζω πως τέτοιου είδους post είναι από τα αγαπημένα μου και θα σας πω ευθύς αμέσως γιατί

  1. Ξεφορτώνεσαι ένα σωρό άχρηστες συσκευασίες
  2. Έχεις ολοκληρωμένη άποψη για κάθε προϊόν
  3. Νιώθεις πως έχεις κάθε δικαίωμα να βγεις στους δρόμους και να αναζητήσεις νέα πραγματάκια (τα παλιά σου τελείωσαν και πλέον το ξέρουν όλοι)
Αν σε έπεισα, πάμε να δούμε τι κατάφερα να χρησιμοποιήσω μέχρι τέλους!

Σώμα - Μαλλιά



Δεν ξέρω τι γνώμη έχετε για τα Palmolive, εμένα πάντως μου αρέσουν αρκετά. Είναι αρκετά πιο οικονομικά από άλλα αφρόλουτρα της κατηγορίας τους και οι μυρωδιές τους είναι εξαιρετικές. Οι δύο συσκευασίες που βλέπετε είναι:
  • Nourishing Shower Milk με μέλι και ενυδατικό γαλάκτωμα
  • Delicate Care Shower Milk με εκχύλισμα αμυγδάλου και ενυδατικό γαλάκτωμα
Και τα δύο μου άρεσαν εξίσου και δεν παρατήρησα κάποια διαφορά στην ενυδάτωση. Ένα πράγμα που με εκνεύρισε όμως  ήταν ότι το 2ο κατά σειρά έγραφε "With extracts of 100% natural origin". Εντάξει το εκτιμώ ότι κάνετε μια προσπάθεια, όμως αυτό δεν θα με κάνει τυφλή για τα βασικά συστατικά του.

Ένα ακόμα προϊόν για το σώμα που δεν έλεγε να τελειώσει το Body Scrub Gel με mango και aloe vera., από την εταιρία BodyFarm. Η συσκευασία λέει ότι έχει ειδικά μελετημένη σύνθεση με κουκούτσι ελιάς που βοηθά στην απομάκρυνση νεκρών κυττάρων. Δεν ξέρω τι σημαίνει αυτό, ξέρω όμως ότι μου άρεσε πάρα πολύ. Έχει πολύ ιδιαίτερη μυρωδιά, την οποία αισθάνεσαι και αφού το ξεβγάλεις. Επίσης οι κόκκοι του είναι σε διάφορα μεγέθη και δεν είναι τελείως σφαιρικοί, πράγμα που κάνει πιο έντονη την τριβή με το δέρμα. Αν σας αρέσουν τα πιο "σκληρά" scrub, θα το λατρέψετε.

Φυσικά το αγαπημένο μου αποσμητικό, το Neutro Roberts σε roll-on μορφή και μυρωδιά Powder Fresh! Το αγοράζω ξανά και ξανά! Μυρίζει σαν ταλκ ή σαν πούδρα μωρού και διαρκεί ώρες. Επίσης παρατήρησα ότι δεν λεκιάζει τα σκούρα ρούχα ακόμα και αν ακουμπήσει πάνω χωρίς να έχει στεγνώσει.

Τέλος ένα σαμπουάν από τη σειρά του John Frieda, το full repair. Είναι για ταλαιπωρημένα από βαφές και θερμότητα μαλλιά και περιέχει έλαιο πλούσιο σε Ω-3. Δεν λαδώνει τα μαλλιά μου, τα αφήνει απαλά και μου αρέσει.

Πρόσωπο - Νύχια


Ένα lip balm από την Apivita με οργανικό μέλι,ελαιόλαδο, shea butter και βιταμίνες. Είναι από τα αγαπημένα μου γιατί εκτός του ότι είναι πολύ ενυδατικό και άχρωμο, κατά βάθος μου μυρίζει σαν βούτυρο κακάο και θυμάμαι τα παιδικά μου χρόνια. 

Μια βάση από την Essie. Για την ακρίβεια, είναι μια βάση που εισχωρεί σε σχισμούλες που μπορεί να κάνει το νύχι και λειαίνει την επιφάνεια για καλύτερη εφαρμογή του μανό. Το μόνο που δεν μου άρεσε είναι ότι άρχισε να πήζει μέσα στο μπουκαλάκι, σχετικά γρήγορα.

Μια ακόμα mascara, πως θα μπορούσε να λείπει άλλωστε; Είναι η Diorshow - Extase, της οποίας το νούμερο έχει σβηστεί αλλά είναι μαύρη. Σας έχω ξαναμιλήσει γι΄αυτό το προϊόν, είναι από τις αγαπημένες μου mascara αλλά αυτό το καιρό δοκιμάζω κάτι άλλο οπότε...αναμείνατε!

Την γνωρίζουμε όλες αυτή την πούδρα, είναι η Mineralize Skinfinish Natural  της MAC. Την έχω χιλιοφορέσει γιατί δίνει πολύ φυσικό αποτέλεσμα, όμως τώρα έχει πάρει τη θέση της αυτή της Rimmel, οπότε θα αργήσω να την ξαναγοράσω.

Φιλιά
xxx

8 σχόλια:

  1. λατρεύωωωωωω τα palmolive!!!οχι όλα βέβαια..τα περισσότερα όμως!
    Το neutro roberts μ'αρέσει κι εμένα!εχει πολύ διακριτική μυρωδιά!
    Κι η δικιά μου πούδρα είναι η mineralize skinfinish natural..όταν τελειώσει,θα πάρω σίγουρα την ίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι πολύ χαρακτηριστική η μυρωδιά των Palmolive;

      Διαγραφή
    2. Ναι!!Στα περισσότερα...λατρέω τα aromatherapy κόκκινο και μωβ!Απεναντίας μίσησα το mediterranean moments με argan k rose.

      Διαγραφή
    3. Εγώ προτιμώ τα Naturals, τα maditerranean δεν έτυχε να τα δοκιμάσω.

      Διαγραφή
  2. Πολύ ενδιαφέροντα προϊόντα. Πρέπει να δοκιμάσω την skinfinish οπωσδήποτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πρέπει! Είναι από τις ωραιότερες πούδρες που κυκλοφορούν εκεί έξω!

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίο ποστ!!!
    Και πολύ ιδιαίτερο!
    Congrats!

    ΑπάντησηΔιαγραφή