11.04.2013

::Everyday Make-up Brushes

Τα πινέλα μας είναι κατά την ταπεινή μου γνώμη, από τα σημαντικότερα "όπλα" μας στο μακιγιάζ. Μπορεί τα καλλυντικά που θα χρησιμοποιήσεις να είναι οικονομικά, αν ξέρεις όμως να τα εφαρμόζεις σωστά, με τα κατάλληλα "εργαλεία" θα έχεις ένα επαγγελματικό αποτέλεσμα.

Οι περισσότερες ίσως έχουμε ή σκοπεύουμε να αποκτήσουμε ένα "στρατό" από πινέλα μακιγιάζ και όχι άδικα. Παρόλα αυτά , αν ξεκινάς τώρα δεν χρειάζεται να απελπίζεσαι γιατί με λίγα και βασικά πινέλα μπορείς να κάνεις μια χαρά τη δουλεία σου. Παρακάτω θα σας δείξω ποια πινέλα χρησιμοποιώ εγώ σχεδόν καθημερινά και πως τα φροντίζω.


Με τη σειρά που εμφανίζονται:
  • Lancome - Kabuki brush
Συνήθως χρησιμοποιείται για την εφαρμογή loose powder. Εγώ το περνάω πολύ ελαφρά σε όλο το πρόσωπο, αφού έχω τελειώσει το μακιγιαζ μου για να "δέσουν" όλα μεταξύ τους και να φαίνεται πιο φυσικό το αποτέλεσμα.
  • Real Techniques - Face Expert brush
Έχει γίνει από τα αγαπημένα μου πινέλα. Αντικατέστησε αμέσως το ακριβώς επόμενο της MAC και πλέον χρησιμοποιώ μόνο αυτό για να απλώσω το foundation ή την BB cream. Με πολύ καλό blending και κυκλικές κινήσεις "χτίζει" ένα καταπληκτικό film στο πρόσωπο.
  • MAC - 187 Duo Fibre Face brush
Για κακή του τύχη αγόρασα το πινέλο από την Real Techniques και το παραμέλησα. Το χρησιμοποιώ αν θέλω πολύ ελαφριά κάλυψη ή καλύτερα για να βάλω το highlighter.
  • Dior - Powder brush
Δεν είναι από τα κλασσικά πινέλα πούδρας (μεγάλο και αφράτο). Το προτιμώ επειδή είναι πιο πεπλατυσμένο και με βοηθάει να μην κάνω περιττές κινήσεις - παίρνοντας και το foundation κάποιες φορές. Ταμποναριστά και με μικρή πίεση στα σημεία εφαρμογής απλώνει πολύ όμορφα την πούδρα.
  • MAC - 168 Large Angled Contour brush
Από τα πιο πρόσφατα αποκτήματα. Δεν συνήθιζα να κάνω contour, όμως με έχει βολέψει τόσο πολύ! Είναι ακριβώς στο μέγεθος που χρειάζεται το πρόσωπό μου και με 2 κινήσεις έχω τα τέλεια κοψίματα.
  • MAC- 217 Blending brush
Το super-πινέλο ματιών. Αν έχεις αυτό ίσως να μην χρειάζεσαι άλλο. Ιδανικό για να απλώνεις σκιά στο βλέφαρο και κυρίως να αναμείξεις τις σκιές μεταξύ τους για ομοιόμορφο αποτέλεσμα.
  • Bourjois - Smudge brush
Για να κάνω το περίγραμμα πάνω και κάτω από το μάτι και πολύ κοντά στη γραμμή των βλεφαρίδων.


Να θυμάστε πάντα να καθαρίζετε τα πινέλα σας. Ακομά και αν είστε οι μόνες που τα χρησιμοποιείτε υπάρχει κίνδυνος μόλυνσης. Μια φορά την εβδομάδα είναι μια καλή συχνότητα. 
Πώς;
  1. Βάζουμε σε ένα ποτηράκι λίγο καθαριστικό για πινέλα ή λίγο σαμπουάν με χλιαρό νερό και με απαλές κυκλικές κινήσεις καθαρίζουμε το πινέλο μας (προσοχή μόνο τις τρίχες). Ξεβγάζουμε καλά και στεγνώνουμε ταμποναριστά σε μια χαρτοπετσέτα.
  2. Βάζουμε λίγο ελαιόλαδο σε ένα ποτηράκι, βουτάμε μέσα το πινέλο και στη συνέχεια δουλεύουμε με κυκλικές κινήσεις πάνω σε ένα σφουγγαράκι κουζίνας (καινούριο εννοείται!). Δεν χρειάζεται ξέβγαλμα.
Και στις δύο περιπτώσεις, φτιάξτε λίγο το σχήμα με τα χέρια σας και αφήστε τα οριζόντια να στεγνώσουν πάνω σε μια καθαρή πετσέτα.

Φιλιά
xxx

6 σχόλια:

  1. Πολύ καλή συλλογη από πινέλα! Εγώ ακόμη δεν έχω πάρει κάποιο καλής ποιότητας αν και βολευομαι με αυτα που έχω. Πάντως τα real techniques σιγουρα θα τα δοκιμασω!:) Επισης ατό με το ελαιόλαδο δεν το ειχα ξανακουσει! Πολύ καλό tip:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μόνο Real Techniques να πάρεις σε καλύπτουν και με το παραπάνω! Τα αφήνει πολύ απαλά μετά και βολεύει κυρίως για τα μικρά πινέλα.

      Διαγραφή
  2. Πολυ ωραιο το ποστ σου και οι επιλογες σου πολυ καλες! Εχω τα περισσοτερα απο αυτα και συμφωνω μαζι σου.το καθαριστικο απο τη mac το χρησιμοποιω ομως για καθημερινο καθαρισμα μονο και μια φορα τη βδομαδα εχει μπουγαδα με baby shampoo!φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίο ποστ! :) Το expert face brush το αγαπώ, όπως και σχεδόν όλα τα πινέλα real techniques! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν καταπληκτική ποιότητα! Το έχω στο πρόγραμμα να αγοράσω κι άλλα!

      Διαγραφή