11.18.2013

::Lancome - Teint Idole Ultra

Γενικά είμαι fan των υγρών foundations και "κολλάω" με κάποια συγκεκριμένα γιατί ξέρω πως ταιριάζουν καλύτερα στο δέρμα μου. Για το συγκεκριμένο όμως είμαι κάπως αναποφάσιστη.
Έχει στοιχεία που μου αρέσουν, αλλά μετά από μεγάλης διάρκειας χρήση και ενώ φτάνει στο τέλος του, δεν μπορώ να πω με σιγουριά ότι θα το ξαναγόραζα.


Θετικά

+ ελαφριά σύνθεση
+ oil free
+ με ένα καλό πινέλο απλώνεται ομοιόμορφα
+ φυσικό αποτέλεσμα
+ δεν οξειδώνεται
+ αντλία

Αρνητικά

- SPF 10 (απορώ ακόμα γιατί το αναφέρουν)
- 14 ώρες διάρκεια (σε καμία περίπτωση, αρχίζει να γυαλίζει μέσα σε ένα 2ωρο χωρίς πούδρα)
- πολύ μέτρια κάλυψη


Στην παραπάνω φωτογραφία βλέπετε το αποτέλεσμα αμέσως μετά την εφαρμογή και χωρίς πούδρα. Να σημειώσω ότι τη συγκεκριμένη περίοδο το δέρμα μου έχει σχετικά "ηρεμήσει" παρόλα αυτά, οι πιο έντονες κοκκινίλες είναι ευδιάκριτες ακόμα και με make-up, οπότε το χρησιμοποιώ μόνο για πρωινό μακιγιάζ. 

Επειδή όπως σας είπα, δεν έχω καταλήξει ακόμα αν μου αρέσει ή όχι, περιμένω και τη δική σας γνώμη σε περίπτωση που το έχετε δοκιμάσει. Προς το παρόν σκέφτομαι να αγοράσω αυτό της Radiant για το οποίο έχω ακούσει και διαβάσει τόσο καλά σχόλια!

Φιλιά
xxx


4 σχόλια:

  1. Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά αν θες να δοκιμασεις κάποιο που να κρατάει και να ειναι πιο καλυπτικό σου προτείνω της erre due neverending foundation! Εγω έχω δερμα λιπαρό με ακμή και οπως καταλαβαίνεις αρκετα σημαδια και το συγκεκριμενο το υπεραγαπω γιατί δινει ομοιομορφη ματ οψη και γεμίζει και όλους τους πορους δειχνοντας πολυ βελουδινη την επιδερμιδα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ένα πολύ καλό απ'ό,τι ξέρω είναι το 3 σε 1 της Max Factor, καλύπτει πολύ καλά. Κι επίσης τα Dermablend (Vichy) & Double Wear (Estee Lauder). Ωραίο κι αυτό πάντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γειά σου!!Είμαι νέο μέλος στο blog σου!!!Το συγκεκριμένο foundation δεν το έχω δοκιμάσει αλλά είμαι και εγώ fan των υγρών foundation!

    Εάν θέλεις μπορείς να επισκεφτείς και το δικό μου blog να μου πείς την γνώμη σου!Φιλιά
    Μάρω από http://beautyandmakeup-marw86makeup.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή