11.25.2013

:: Let's talk about Tea Tree Oil

Τον προηγούμενο μήνα έκανα ένα post για την Aloe Vera, αυτό το μήνα αποφάσισα να σας μιλήσω για το Tea Tree Oil ή αλλιώς Λάδι Τεϊόδεντρου.



Τα φύλλα του τεϊόδεντρου παράγουν λάδι που χρησιμοποιήθηκε αρχικά από τους ιθαγενείς Αυστραλούς για τις αντισηπτικές του ιδιότητες. Σήμερα, προσφέροντας τριπλή απολυμαντική δράση πωλείται κυρίως σε φαρμακεία ως αιθέριο έλαιο.

Οφέλη
  • Θεραπεύει τραύματα, γρατσουνιές, τσιμπήματα εντόμων, ερεθισμούς
  • Καταπολεμά τις μυκητιάσεις νυχιών
  • Ελαχιστοποιεί τη διάρκεια κολπικών μολύνσεων
  • Μπορεί να ελέγξει την ακμή (με διάλυμα ως και 15%)
  • Θεραπεύει την πιτυρίδα
  • Μπορεί να χρησιμοποιηθεί αραιωμένο, σαν στοματικό διάλυμα για άφθες και περιοδοντίτιδα



Τι πρέπει να προσέχετε

Όσο ευεργετικό άλλο τόσο επικίνδυνο μπορεί να είναι το Tea Tree oil, γι΄αυτό μεγάλη προσοχή στη χρήση!
  • Απαγορεύεται η κατάποση, είναι δηλητηριώδες
  • Συνήθως δεν προκαλεί ερεθισμούς και παρενέργειες, αλλά μπορείτε να το ελέγξετε διαλύοντάς το σε λίγο λάδι ή κρέμα. 
  • Μην το χρησιμοποιείτε ποτέ αδιάλυτο
  • Μετά τη χρήση, αποφύγετε την έκθεση στον ήλιο για περίπου 12 ώρες
  • Φυλάξτε το σε σκούρο γυάλινο μπουκάλι
Θα το βρείτε πολύ εύκολα από διάφορες φαρμακευτικές εταιρίες, σε λογικές τιμές, παρόλα αυτά προσέξτε στα πρώτα του συστατικά να είναι  το Μ.alternifolia .

Φιλιά
xxx



4 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ χρήσιμο κι ενημερωτικό post! Θέλω οπωσδήποτε να πάρω tea tree oil, μάλλον θα προτιμήσω αυτό του The Body Shop (μη χαλάσω το έθιμο, έχω δοκιμάσει πολλά προϊόντα της σειράς χαχαχα). Είμαι σίγουρη ότι κάνει δουλειά με τα σπυράκια αν κρίνω απ'τον καθαρισμό προσώπου που έχω δοκιμάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα κάνει δουλειά! Και μένα μου αρέσει πολύ η σειρά των TBS. Πάντως αν έχεις σοβαρό θέμα καλύτερα να δοκιμάσεις αιθέριο έλαιο διαλυμένο σε aloe vera..

      Διαγραφή
  2. χρησιμοτατο το ποστ...χρησιμοποιουσα πολυ tea tree oil αλλα το εκοψα γιατι δεν αρεσει η μυρωδια στο αγορι..εγω την αντεχω...τελευταια το εχω ριξει στην προπολη που μου αρεσει επισης πολυ...
    Vaso by mybeautymap.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε πολλούς δεν αρέσει αυτή η μυρωδιά. Χρησιμοποιώ και γω κάποια προϊόντα με πρόπολη αυτόν τον καιρό, θα επανέλθω με περισσότερες πληροφορίες ;)

      Διαγραφή