6.09.2014

::Most loved hair products

Πολυαγαπημένα, πολυφορεμένα, προϊόντα που έχω αγοράσει ξανά και ξανά! Πριν ξεκινήσω, να σας πω ότι τα μαλλιά μου είναι μακριά αλλά δυστυχώς έχω λεπτή τρίχα και λιπαρά στις ρίζες - πιο ξηρά στις άκρες  (φταίει και το ombre). Ορίστε τι χρησιμοποιώ:





Sunsilk - NutriKeratin
Ήταν από αυτές τις παρορμητικές αγορές, ξέρεις εκείνες τις στιγμές που χαζεύεις τα ράφια και λες, γιατί όχι; Ειλικρινά δεν το περίμενα να μείνω τόσο ικανοποιημένη. Είναι μια leave-in κρέμα για περισσότερη ενυδάτωση και αναδόμηση τις τρίχας, με πολύ ωραία μυρωδιά (κάτι από εσπεριδοειδή) και αρκετά καλή σύσταση αφού δεν κάνει τα μαλλιά να κολλάνε. Τη χρησιμοποιώ μετά το λούσιμο, σε νωπά μαλλιά και πριν το βούρτσισμα. Έξτρα πόντους για την απαλότητα και τη λείανση που προσφέρει, κάνοντας το ξεμπέρδεμα των μαλλιών, παιχνιδάκι!

Aussie - Take the heat (leave-in cream)
Σε περίπτωση που έχω όρεξη για στέγνωμα ή ίσιωμα, θα χρησιμοποιήσω την κρέμα κατά της θερμότητας. Η συγκεκριμένη, περιέχει έλαιο jojoba και λειτουργεί καταπληκτικά με πιστολάκι. Απλώνω μια δόση στα χέρια και σε νωπά πάντα μαλλιά, εφαρμόζω κάνοντας απαλό μασάζ από τις άκρες μέχρι το ύψος των αυτιών. Η μυρωδιά της είναι αδιάφορη αλλά κάνει το ίσιωμα πανεύκολο και το βοηθάει να διατηρηθεί και την επόμενη μέρα.

Macadamia - Healing Oil Treatment
Αυτό το λαδάκι, νομίζω ότι δεν θα σταματήσω να το χρησιμοποιώ ποτέ! Αν και η τιμή του είναι κάπως "τσιμπιμένη", αξίζει τα λεφτά του, αν σκεφτείς ότι με έχει βοηθήσει δραματικά με την εμφάνιση ψαλίδας. Πως το χρησιμοποιώ; Σαν τελείωμα του styling για επιπλέον λάμψη και απαλότητα ή αν παραλείψω το "παίδεμα" των μαλλιών μου, αφού απορροφηθεί η κρέμα της Sunsilk, απλώνω σε νωπά μαλλιά και το αφήνω να διεισδύσει στην τρίχα.. Προσοχή όπως σε όλα τα λάδια, εφαρμόζουμε από τις άκρες ως το ύψος των αυτιών, διαφορετικά κινδυνεύεις να φαίνεσαι άλουστη.

Εσείς, ποια προϊόντα μαλλιών χρησιμοποιείτε καθημερινά;

Φιλιά
xxx

8 σχόλια:

  1. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα...αλλά θέλω πολύ να δοκιμάσω τα προιόντα Macadamia!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λογικά θα τα λατρέψεις! Έχω το λαδάκι και τη μάσκα μαλλιών και είναι ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει !

      Διαγραφή
  2. αυτή την κρεμούλα από sunsilk την έχω και γω και μου αρέσει πολύ!
    από λαδάκια μ'αρέσει πολύ και το λαδάκι το απλό της Garnier!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνει δουλεία η άτιμη! Εγώ από της Elvive και της Morrocanoil, το προτιμώ μακράν..

      Διαγραφή
  3. Μα πόσο υπέροχα μυρίζει το Macadamia!! Και μόνο απο αυτο πως να σταματήσεις να το χρησιμοποιείς; Υπέροχο ποστ girl ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eίναι καταπληκτικό!Και μυρίζει υπέροχα και αφήνει τα μαλλιά extra λαμπερά και απαλά! Σ' ευχαριστώ όμορφη :)

      Διαγραφή
  4. Το Macadamia θα το δοκιμάσω, κάποια στιγμή, είμαι σίγουρη ότι είναι τέλειο. Πολύ ενδιαφέρον post/review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή