7.04.2014

::Bronze Yourself!

Κατακαλόκαιρο πια! Αν έχεις αρχίσει και εσύ τα μπανάκια και το 'χεις πάρει το χρωματάκι σου, να μια ωραία ιδέα να το αναδείξεις.

Πρόσφατα τα The Body Shop, είχαν σε προσφορά τη σειρά με ξηρά λάδια σώματος Honey Bronze και είπα να την εκμεταλλευτώ, αγοράζοντας το 01 Honey Kissed. Ομολογώ πως δεν είχα καμία εμπειρία με τέτοιου τύπου προϊόντα, πάντως το συγκεκριμένο το αγάπησα!


Το απλώνω μετά το μπάνιο σε στεγνό δέρμα, και τουλάχιστον 15' πριν ντυθώ (για να αποφύγω τυχόν λεκέδες στα ρούχα). Εμπλουτίζει το μαυρισμένο μου δέρμα, αναδεικνύει το χρώμα λόγω του shimmer που περιέχει ενώ παράλληλα αφήνει την επιδερμίδα ενυδατωμένη και απαλή. Λατρεύω τη μυρωδιά του, κάτι μεταξύ διακριτικού αντηλιακού και μελιού. 
Αν πάλι δεν είσαι μαυρισμένη, θα σου δώσει ένα τόνο σκουρότερο δέρμα για να βγάλεις τα ποδαράκια σου έξω, με περίσσεια αυτοπεποίθηση!

Όσες αναρωτιέστε τι είναι το ξηρό λάδι, να σας πω ότι είναι μια νέα φόρμουλα που απορροφάται άμεσα από το δέρμα χωρίς να αφήνει ίχνος λιπαρότητας, και ταυτόχρονα προσφέρει εξαιρετική περιποίηση λόγω των ευεργετικών συστατικών που περιέχει. Η νέα παγκόσμια τάση σου λέει...

Φιλιά
xxx

8 σχόλια:

  1. Είναι πάρααα πολύ ωραίο!!Δεν το έχω...αλλά το έχω δοκιμάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αααχ ειναι φοβερο...μου αρεσει παρα πολυ η μυρωδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι που σου 'ρχεται η επιθυμία να το φας, κάπου κάπου :)

      Διαγραφή
  3. 'οταν μου τελειώσει το αντίστοιχο της nuxe αυτό λέω να πάρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Όταν το αγόρασα εγώ ήταν σε προσφορά, κανονικά έχει κάπου 15.5-16€

      Διαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή